Címe az nincs

Én is írtam egy ilyet. Annyira egyperces, hogy nagyon, ezért címet se találtam ki neki.




Will Graham elméje üres héj - beléhatolok. Szemei résén át nézem önmagamat, ahogyan nézem önmagamat benne, ahogy nézem önmagamat…
A szarvas sosem maradozott el mellőle éjszakai alvajáró körútjai alatt az országúton, a háztetőn, az erdőben. Kívülről komikus kép, belülről… nemes. Lenyűgöző. De Jacob Hobbs a sarokba húzódott, a feledés félhomályába, és csak olykor mutatja meg az arca ívét, ujjai kecsességét, ahogyan keményen szorítják a vadászkést, készen arra, hogy felhasítsa vele áldozata testét, szépen, szisztematikusan. A gondolatai elsorvadnak, mielőtt Will megérthetné őket. Lassan meghal halálában. Segítettem bevégezni neki.
Én vagyok Will rémálma.

Megölte Hobbsot, és a halála utolsó pillanatában, amikor a fényesség kihunyt a szemeiben, magába szívta őt. Elszerette a vágyait, a gondolatait, érzelmeit, a mindennapjait. Átadta neki a testét, magában éltette tovább nagyszerűségét. Nem értette, és félt. Azután értette, és félt.
Most retteg. Nem csupán árnyék, ami az ereiben kering, ami a koponyájában kísért, ártalmatlan kísérteteit gyilkolva valahol máshol létező teremtményeknek.
Élek, és élek benne. Mögötte járok az országúton, hű kísérője és kísértetője vagyok, a szarvas a nyomában. Szarvas vagyok.
Tudja, tudnia kell, látom az arcán, hogy felismer, felismerem magam, kötődünk. Egyenlőségünk összehúz.

Fáradt testtartásban ül velem szemben a fotelben, szemüvege a markában, ujjai hegyével az orra nyergét dörzsöli, és nyöszörögve sóhajt. Mosoly játszik az ajkaimon.
Nem kenyerem a testi szerelem, így Willnek sem. A testiséget magasabb szintre, magasztosabbra emeltem. A bornak, amit megosztunk, mint a vérnek, keserű csók-íze van.
Érti. Érzi.
A képemre formálta önmagát.
Szavak, és érintések nélkül osztjuk meg a magányunkat.

6 megjegyzés:

  1. Jézusom, van fogalmad róla, mennyire jó ez? tökéletes. nem is tudok rá mást mondani.
    Az, ahogy Hannibal uralkodik Will felett a maga módján, ahogy saját magában gyönyörködik Willen keresztül... nagyon szép a leírásod, a gondolkodásmód, minden. Ez a fic tökéletesen leírja a kettejük kapcsolatát. Benne van Hannibal jéghideg eleganciája és pszichoticizmusa és "tökéletessége".
    Az egész elgondolás "beteg", mégis lenyűgöző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Uhh, örülök, hogy átjött. Első pillantásra beleszerettem ebbe a sorozatba (ami kb akkor volt, amikor az első gifet megláttam róla tumblrön, ahogy Will alvajár a szarvassal a nyomában). De igazság szerint ti, többiek, ihlettettek ennek a megírására a sztorijaitokkal. Szóval köszi szépen.

      Törlés
  2. Szia!

    Új vagyok errefelé és gondoltam pötyögök pár sort, hogy ez mennyire eszméletlenül tökél...(*fogd be és próbáld meg egy normális ember benyomását kelteni! ne ásd el magad rögtön!*- szólt a belső hangom és pofon vágott -.-) Szóval nagyon tetszett :D

    A szóhasználat, a Hannibal hangulat, amit látom, hogy nem kell magyaráznom :D A kép is tökéletes választás, ráhangolt a sztorira :)

    " Nem kenyerem a testi szerelem, így Willnek sem. A testiséget magasabb szintre, magasztosabbra emeltem. A bornak, amit megosztunk, mint a vérnek, keserű csók-íze van." Ez volt a kedvencem :") Gyönyörű gondolat :)

    Köszönöm, hogy megírtad, nagyon tetszett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Miért akarod normális ember benyomását kelteni, normálisnak lenni rémesen unalmas, próbáltam. XD Akárhogy is, szívesen vagy fogadva *teát főz, süteményt süt.. felgyújtja a konyhát, és inkább vesz a boltban a csokit* Hello itt.
      Örülök, hogy tetszett! <3 Teljesen odavagyok a sorozat hangulatáért, szóval majdnem biztos, hogy írok még velük valami rendeset is, bár fogalmam sincs, hogy mit. XD

      Törlés
  3. Oké - ez tényleg lenyűgöző. Nagyon, nagyon tetszik ahogy a szarvas/hannibal párhuzamot alkalmazod, és zseniális a közelítőtávolító technika a narratívában: ez a tudományos és kifordult nézőpont valóban és érezhetően Lecter doktoré. Ne becsüld alá ezt a történetet, tiszta ihletből született és ez látszik rajta - és az ilyen mesék lesznek a legjobbak és legigazabbak. Köszönöm szépen, hogy olvashattam <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Wow, köszönöm szépen, hogy olvastad. Nem sok mindent csináltam ezzel a sztorival, csak úgy hirtelen felindulásból megírtam, aztán annyira tetszett, hogy gondoltam legyen, közzéteszem. Csak örülök, ha másoknak is tetszik. :3

      Törlés